Charakter a metakognícia – ako implementovať inovácie do školskej praxe

Pozrite si videá z prednášok z odborného podujatia Charakter a metakognícia – ako implementovať inovácie do školskej praxe, ktoré v júni zorganizoval NIVaM.

„Výskumy hovoria jasne, kde sa robí kvalitná výchova k charakteru, má to dopad nielen na žiakov a ich osobnosť, ale aj na mnohé veci, ktoré riešia riaditelia. Napríklad aj na problematické správanie a zaujímavé sú aj súvislosti medzi zlepšením akademických výsledkov a výchovou k charakteru,” uviedol Marek Wiesenganger vo svojej prednáške Nové kurikulum a výchova charakteru.

Program podujatia bol zameraný predovšetkým na inovácie v novom štátnom vzdelávacom programe v podobe takzvaných nadpredmetových konceptov a určený je pre učiteľov a učiteľky profesijného rozvoja z Krajských pracovísk NIVaM a mentorov a mentorky z RCPU, ktorí pracujú so školami na implementácii zmien.

K téme NIVaM prizval aj autorov a autorky vzdelávacích štandardov a kriteriálnych testov. Realizované boli prednášky s diskusiami, ale aj praktickými ukážkami, ako s témami pracovať na úrovni škôl, ktoré už nový štátny vzdelávací program implementujú.

Petra Fridrichová – Nové kurikulum a metakognícia

Marek Wiesenganger – Nové kurikulum a výchova charakteru

Andrej Rajský – Dá sa to aj v prostredí bežnej školy?

Martin Brestovanský – Výchova charakteru vo svete a na Slovensku

Ďakujeme, že nám pomáhate vylepšovať našu stránku